Cum să îi convingi pe bărbaţi să folosească produse de îngrijire dedicate? Trei metode cu rezultate garantate

Ne aflăm la început de martie, luna dedicată cu prisosinţă nouă, femeilor, iar pe lângă răsfăţurile pe care ni le rezervăm, profităm de ocazie pentru a-i convinge şi pe domnii de lângă noi de avantajele pe care le aduc cu sine produsele de îngrijire a tenului concepute special pentru ei. Cine ar putea rezista rugăminţii, rostită pe un ton cald, plin de candoare, de a aplica un strop de cremă pe faţă? Teoretic, în această perioadă nu îţi poate fi refuzat nimic. Practic, dacă această „tactică” nu funcţionează, poţi pune în aplicare una dintre cele trei metode de persuasiune, testate şi cu rezultate garantate.

Până acum 3-4 ani nu se putea vorbi de cosmetică masculină în afara produselor clasice de bărbierit, însă, de când efectele poluării, ale stresului cotidian şi ale radicalilor liberi au început să îşi pună vizibil amprenta asupra pielii bărbaţilor, segmentul de men skincare a înregistrat o ascensiune exponenţială. Pentru că folosirea unei creme faciale nu a rimat niciodată cu masculinitatea, convertirea bărbaţilor la cosmetică părea o misiune imposibilă. Şi totuşi, iată că lucrurile au luat o turnură neaşteptată, iar domnilor le este în prezent rezervat un întreg raft cu produse de îngrijire, care au ca scop atât energizarea, fortificarea, regenerarea şi protecţia tenului, cât şi tratarea anumitor dereglări la nivel cutanat. Pentru că da, şi pielea masculină poate deveni fragilă sub acţiunea factorilor poluanţi din mediul urban, a fumatului sau a dezechilibrelor alimentare.

Dacă bărbaţii îşi arogă luarea celor mai importante decizii în familie, la capitolul cosmetică ultimul cuvânt aparţine femeii. Ştiai că 87% dintre cumpărăturile de cosmetice la nivel global sunt efectuate de către femei? Iată de ce misiunea convertirii bărbatului la produsele de îngrijire îţi aparţine aproape în totalitate.

1. Metoda pur raţională şi cu rezultate concrete. Partenerul cu siguranţă nu îţi va solicita ajutorul în ceea ce priveşte latura de îngrijire până în momentul în care se confruntă în mod real cu o problemă deranjantă, pe care nu ştie cum să o gestioneze. Poate fi vorba despre apariţia mai multor pustule inflamatorii, a unei iritaţii supărătoare sau a roşeţei localizate. Indiferent de situaţie, tu trebuie să fii pregătită! Mai precis, să ai la îndemână soluţia salvatoare. Acest lucru presupune desigur să faci un shopping de „prevenţie” în avans, alegând câteva produse cosmetice cu acţiune precisă. În clipa în care va vedea că soluţia pe care i-ai oferit-o funcţionează, nici nu este nevoie să mai insişti. Deja va deveni mai receptiv şi mai interesat de produsul care i-a făcut bine.

2. Metoda fin persuasivă. Dacă pe tine complimentele te fac să te simţi mai bine, de ce nu l-ar încânta şi pe domnul tău? Şi bărbaţii devin sensibili atunci când se simt flataţi, iar tu poţi exploata din plin această latură. Începe prin a-i lăuda fineţea pielii după bărbierit, iar apoi prin a-i recomanda un produs de îngrijire zilnică, subliniindu-i avantajele pe termen lung. Va aprecia implicarea ta şi atenţia la detalii, nesimţindu-se constrâns sau „cicălit”.

3. Metoda “jocului” de-a cosmetica. Dacă simţi că ai făcut mici progrese în a-l convinge să utilizeze zilnic un produs de skincare, poţi trece la nivelul următor: atragerea într-un mic joc, care nu îl implică doar pe el, ci pe amândoi. Mai precis, cumperi două produse de la acelaşi brand – unul pentru tine şi unul pentru el – şi îl inviţi să te acompanieze la ritualul de seară. Tu oricum ai zeci de creme, iar acum are şi el una concepută special pentru nevoile tenului său. Pentru început. Apoi încetul cu încetul vei ştii cum să îi adaugi pe raft câte un produs nou.

Meniu zilnic de îngrijire a tenului masculin:

Dimineaţa: după bărbierit, utilizarea balsamului After Shave Balm şi a gelului anti-oboseală Anti-Fatigue Gel din gama Philip for Men, cu proprietăţi decongestionante şi revitalizante.

Seara: curăţarea blândă a tenului cu o dischetă cu loţiune demachiantă (poate folosi puţin din demachiantul tău SwissoLogical), clătirea tenului cu apă rece şi aplicarea Serului pentru regenerare celulară Cell Renewal Serum Philip for Men care acţionează pe timpul nopţii, îmbunătăţind calitatea pielii și stimulând procesele de refacere a celulelor.

Cosmeticele Zepter sunt disponibile în showroom-ul din Blv. Unirii nr.70 şi online pe shop.zepter.ro. Nu uita că Membrii Club Live 100 beneficiază în această perioadă de  oferta specială 1+1 cadou la deodorantul Philip for Men. Mai multe detalii despre beneficiile pe care le ai în calitate de Membru Club Live 100, poţi descoperi AICI, iar pentru înscriere (nu te costă nimic şi durează mai puţin de 3 minute) poţi accesa această pagină – click AICI.

Follow:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *